dilluns, 26 de gener del 2009

Prou de pelis sobre huskys



L'altre dia estava en un cafe de Rafel on dine algun que atre dia mirant los Simpson, tranquilament, hasta q vaig vore el següent anunci: "Esta noche estreno en antena 3 de 'Snow Buddies' de dysney". Em vaig quedar petrificat, no podia ser, un altra pel·licula de Disney sobre huskys, en este cas: "un grupo de aventureros cachorros de golden retriever que llegan hasta Alaska, donde conocen a Shatsha, un joven husky siberiano, que les enseñara a ser perros de nieve" Iuuu!! almenys no era un grup sols de huskys, ni han tame golden retriever y a lo millor, pa variar, no acabava en una carrera de neu, a vore, continue llegint: "Así todos ellos, ayudan al dueño de Shasha a competir en una carrera de tiro de trineo con perros" NOOOOO!!! HO SABIA!!!!!!!!!


Per favor, cuantes van?aixina fent un calcul ràpid me'n ixen unes 5 pelis de Disney sobre huskys, casi totes en personatges reals, algunes d'animació... Si incluim en la llista altres produccions jo ja he perdut el compte .

Davant aquesta situació me planteje diversos interrogants i reflexions:

En quin moment s'ha creat este autèntic subgènere de cine familiar? El conegut com a cine familiar quasi sempre (perdó, sense el casi) ha sigut sempre remilgaet i un poc espelusnant. L'orige d'aquest gènere se m'escapa, però si q li presupose una raó de ser. Ara be, que dins del cine familiar ni haguen 25 pelis de huskis es ja de psicoanàlisis.

Que te de entranyable q 5 o 6 gossos-llop tiren de un trineo en un xoto damunt? Una constant en estes pel·licules es q el protagonista no canino de la peli troba la seua raó de ser en els 6 gossos huskys de turno, després de una mala època amorosa, d'un bache en la carrera etc... trobarà en un paratge verge la seua vertadera vocació com a fustigador de gossos. Me pareix un poc enfermís i hasta sàdic i zoofílic.

Perquè el husky? Que la indústria del cine busque tocar-nos la fibra amb animals no es nou. Lassie, la orca Willie, Big el serdo... però pareix q el fet de que el home gaste als huskys com a animals de tir ha fet gràcia a més de un chupasangres que ha vist ahi un filo per a parlar de valors com el treball en equip, el sacrifici i l'amistad. Son gossos ostia puta!!!! gossos!!!! i segurament l'unic treball en equip q estan plantejar-se fer es girar-se i berenar-se entre tots al gilipoyas de damunt del trineo i després al directoret de turno que els fa fer el gamba. Damunt son gossos llop!!! q de fet pareixen mes llop q gos!! xiquets, si es topeu en un husky feu-me cas i pugueu damunt d'una reixa.

Ni ha un complot en Alaska per a que es fagen estes pelis? Per q volen vendre'ns Alaska? un missatge recurrent en estes pelis acaba siguent "la vida en alaska (o qualsevol lloc del nord de USA o Canada) mola mazo, ni han huskys i la gent es molt autèntica". L'any q ve fare una pel·licula que es dira 'Daniel en la seua piscina' i tractarà de com passe l'estiu tocanmela en la meua piscina en un flotaor en posa-cubalibres, mentre el meu gos Asterix esta dins la seua caseta dormint i pensant "a pos, estic aixina tirant de trineos....." i els la enviare a Alaska a vore que passa. M'imagine als natius d'alli mirant la peli i als huskys mirant-los com diguent: "aneu-se'n a la merda"


Aixi que des d'aci dic: "BASTA YA DE PELIS DE HUSKYS", i demane la dimissió de Robert Vince (productor i director de la última pel·li sobre huskys de Disney) com a director, productor.... i ademés demane q se'l comdemne per corrupció de menors.

4 comentaris:

Elfo oscur ha dit...

Daniel en la seua piscina' i tractarà de com passe l'estiu tocanmela en la meua piscina en un flotaor en posa-cubalibres, mentre el meu gos Asterix esta dins la seua caseta dormint i pensant "a pos, estic aixina tirant de trineos.

Brutal!!!!

Dani, lo que més rissa de tot me fa es que Asterix es un husky bort!!!!! JAJAJAJAJA

Generes de pelis:

Accio
Aventuras
Bèlic
Ciencia-ficcion
Comedia
Drama
Intriga
Terror
Thriller
Western
i ara tamé.. Husky!!!!!

Anna ha dit...

TU ELFO OSCUR!!
En Astèrix ni clavar-te ehhhh!!!!
que el seu poder seductor de cada ull d'un coloret...arrasando per Suma!!jaja

Cirera ha dit...

"trobarà en un paratge verge la seua vertadera vocació com a fustigador de gossos. Me pareix un poc enfermís i hasta sàdic i zoofílic."

Clar que sííí... la pròxima "My husky y el sexo"

Què t'has deixat el genere X elfo oscur! Com és això possible???!!

Molt graciosa l'entrada Xangoleon! Enhorabona!

1bes!

QUINTOS'10 ha dit...

La veritat és que jo no he vist encara cap pel·lícula de Huskis, desde que tinc ús de raó, però és que a més no m'ha fet falta, ma mare i la meua germana ja m'han contat de que tracta cadascuna d'aquestes, i una vegada he escoltat l'argument i m'he jurat i perjurat que no hem gastaria 6€ per a anar a vore la mateixa pel·lícula dues o tres vegades.

Trencant amb el meu jurament, el dissabte de fa dues setmanes, com que els bitels havien apretat la nit anterior i no volien eixir, i jo estava d'alló més desfisiosa, li vaig dir a ma mare i la meua germana d'anar al cinema. No, no vaig vore una pel·lícula de huskis, el que és pitjor, de xiuaues!! abans d'entrar ja sabia com acabaria, sol passar...

"El chiuaua, el utensilio más pijo del pijerío de Beverlyhills (o com s'escriga), se pierde por el "sucio" (dic sucio en contraposició al pijo) Méjico. Pero encontrará unos nuevos amigos (perros) que le ayudarán a salvar a la raza chiuaua..."

I moltes coses més que no vull ni cometar. Per cert, sembla ser que el que vol criticar la pel·lícula, si és que fa alguna crítica, és que els xiuaues no són utensilis del pijerío, (com este que ix a l'anuni de "... y me he reencargado en pija!!..."), però el happi end continua siguent que todos vuelven sanos y salvos a casa i siguen siendo xiuauas pijos y orgullosos de serlo...

En fi, el que està clar és que hui en dia, tal i com dius, dani, ens volen tocar la fibra sensible mitjançant eixes caretes que posen els animalets de llàstima...

Per cert, recordeu el gatet d'Sreck II? ixe si que és graciós.... jejejeje!!